Nejčastější dotazy
1. Kdy přijde balíček?
U každého produktu naleznete pod cenou datum doručení. To se mění dle současné skladové situace nebo sezónním období. Pokud zde uvidíte napsáno „na dotaz“ nebo např. „naskladnění v polovině měsíce“, pravděpodobně je produkt nedostupný i u dodavatele a čas doručení se tak značně může prodloužit. Pokud je zboží „vyprodané“ nebo „dlouhodobě nedostupné“ nelze tak objednat a doručit.
Objednali-li jste zboží, které je „skladem“ a má datum doručení, odesíláme jej druhý den. Kurýrní služba má poté 1 – 2 dny na doručení (to je výsledné datum). Pokud se zásilka o den opozdí, prosíme Vás o vyčkání jednoho dne navíc. Nedorazí-li balíček ani tehdy, kontaktujte nás emailem, zprávou v chatu a pokusíme se situaci vyřešit.
2. Co dělat když balíček přijde poškozený?
Pokud je obal balíčku při doručení značně poškozený, lze ho reklamovat u kurýrní služby a balíček nepřebírat. Kontaktujte nás.
3. Zboží, které mi přišlo je nevhodné/rozbité či nesplňuje požadavky
V tomto případě je potřeba nás kontaktovat předem na email, který bude obsahovat fotku závady nebo vysvětlení důvodu vrácení/reklamace a jiné. Naši operátoři odpovídají do jednoho dne a nabídnou Vám další spolupráci a postup.
Pokud jste si jistí, že zboží chcete reklamovat, postupujte prosím dle reklamačního řádu zde: https://www.naradihned.cz/reklamacni-rad/
4. Co se stane když si nepřevezmu balíček?
Pokud se z jakéhokoliv důvodu nevyzvedne balíček který je na dobírku, odesíláme informační email. Takový balíček se vrací zpět k nám a byla tak využita kurýrní služba bez platby. Do jednoho týdne je zákazník informován o platbě ušlého poštovného a bude tak vyzván k platbě 150,-kč.
Byl již balíček zaplacen a o zboží není zájem, vrací se zpět platba pouze za zaplacené zboží.
POKUD PŘEDEM VÍTE, ŽE ZÁSILKA NEMŮŽE BÝT VYZVEDNUTA, volejte na infolinku uvedenou v kontaktech. Pokud se balíček zastaví před předáním dopravní službě a odesláním na Vaši adresu, není potřeba hradit jakýkoliv poplatek.
5. Nechci již dostávat newslettery
Při objednání zboží se v košíku zobrazí nabídka možností, která poukazuje na všeobecné podmínky, nevyzvednutou zásilku a také zasílání newsletteru. Pokud zaškrtnete volbu pro zasílání, ale po nějaké době Vás nabídky na emailu nezajímají, lze se odhlásit.
Pod informací a obrázky v daném emailu od nás naleznete odkaz na odhlášení z reklamního sdělení. Pokud se Vám to nedaří zrušit, kontaktujte nás a my Vám odběr zrušíme.
6. Musím při objednání zboží vypisovat veškerý kontakt?
Ano. Chápeme, že ne každý vlastní např. emailovou adresu. Neváhejte nás kontaktovat, my Vám rádi s objednávkou pomůžeme. Co se týká ostatních údajů, ty jsou potřeba vyplnit tak, aby balíček došel v pořádku kam má a vy jste tak byli stále informováni o stavu Vaší objednávky, od potvrzení až doručení. Jakékoliv další požadavky nám prosím pište do poznámky u dokončení objednávky.
7. Jak získám slevy?
Po zaregistrování u nás máte svůj uživatelský účet a objevujete se tedy ve věrnostním programu. Na svém účtu máte přehled výhod a slev. Čím vyšší nákup, tím vyšší sleva. Po přihlášení tak už uvidíte nastavené ceny na míru.
Pro lepší orientaci uvádíme také na Facebook a Instagram nejnovější nabídky, slevové akce a dárky, které mají mnohdy časový limit. Stejně tak na hlavní stránce e-shopu.
8. Chci dílenskou skříňku nebo vozík, co teď?
Zaujal Vás dílenský vozík, který váží 100kg a je plný nářadí? Dovezeme Vám ho osobně!
U nadměrných zásilek platí omezená pásma, která naleznete při postupování objednávkou v DOPRAVA a PLATBA. Vyberte si zde do jakého vzdálenostního pásma patříte a dokončete objednávku. Naši kurýři mají rozdělené časové horizonty kdy rozvážejí nadměrné balíky. Po objednání se Vám do jednoho dne ozve pracovník (nebo ten den) , který s Vámi projedná datum doručení a možné převzetí.
Pokud máte možnost osobního vyzvednutí, lze se domluvit na předání ve skladu, který sídlí v Praze. I v tomto případě Vás budeme informovat a domluvíme předání.
9. Přišla Vám zpráva o nutné změně přepravce?
Jestli Vám po objednání přišla zpráva o změně Vašeho vybraného přepravce, děje se tak z důvodu vlastností objednaného produktu.Každý přepravce má svá pravidla pro přepravu jednotlivých balíčků. Pokud je objednán např. velký gril nebo nosič kol do Zásilkovny, přepravce Vám ho nevezme z důvodu nadrozměrnosti, tedy velkého rozměru a váhy.Podmínky jednotlivých přepravců lze nalézt v košíku při objednávání.
Rozhodně však není třeba panikařit, infolinka která Vás o tomto problému informovala, může také změnit způsob doručení a to přímo na adresu dopravcem GLS nebo na jejich výdejní místa.